Kwaliteit
Zorgpartners vindt klantgerichtheid erg belangrijk. Dat neemt niet weg dat er best eens iets mis kan gaan bij verhuur en onderhoudszaken. Het is belangrijk dat u ons laat weten als u een probleem ervaart. Want alleen als u aangeeft dat er een probleem is, kunnen we proberen om samen een oplossing te vinden.
Misschien vindt u dat we onvoldoende moeite hebben gedaan om uw probleem op te lossen. Neemt u dan contact op met de medewerker die uw vraag in behandeling heeft. Bent u niet tevreden over het resultaat van dit gesprek? Vraagt u dan naar de leidinggevende. We proberen tot een oplossing te komen waar beide partijen zich in kunnen vinden.
Heeft u uw probleem niet kunnen oplossen met onze medewerkers of met de leidinggevende? Is uw vraag onvoldoende of te laat beantwoord? Of laat de door ons toegezegde oplossing te lang op zich wachten? In zo’n geval kunt u een klacht indienen. U kunt uw klacht schriftelijk of per e-mail indienen.
Om uw klacht goed te kunnen behandelen, ontvangen we graag:
- uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres
- een duidelijke omschrijving van uw klacht
- de naam van de medewerker die uw probleem heeft behandeld
- het resultaat van de gesprekken die u met deze medewerker en de leidinggevende heeft gehad
- een voorstel voor hoe u denkt dat uw klacht kan worden opgelost
- de kopieën van eventuele stukken die met uw klacht te maken hebben, zoals eerdere brieven
Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via (0182) 35 60 00.