Klachten zorg, behandeling en dienstverlening

Heeft u een klacht? Bijvoorbeeld over de verzorging of de behandeling en begeleiding van een hulpverlener. Of over huishoudelijke of technische zaken. Een klacht kan ook gaan over relationele, organisatorische of financiële aspecten.

Wij stellen het op prijs als u in eerste instantie uw klacht bespreekt met de medewerker of de leidinggevende. Vindt u hier onvoldoende gehoor, dan kunt u een gesprek aangaan met de klachtenfunctionaris, directeur of met de Raad van Bestuur van Zorgpartners Midden-Holland.

U heeft de mogelijkheid om uw klacht neer te leggen bij de klachtenfunctionaris van het desbetreffende centrum of van de thuiszorg. Als u uw klacht schriftelijk bekend wilt maken bij de klachtenfunctionaris kan dit door middel van het klachtenbegeleidingsformulier. Een geprinte versie kunt u bij de recepties van de centra verkrijgen. Ook kunt u een afspraak maken met de klachtenfunctionaris en uw klacht in een gesprek naar voren brengen. De naam en bereikbaarheid van de klachtenfunctionaris vindt u hier.

Bij klachten over onvrijwillige zorg betrekt Zorgpartners Midden-Holland de onafhankelijke Klachtencommissie Onvrijwillige Zorg (KCOZ) die is ingesteld door o.a. brancheorganisatie Actiz. Bij een geschil over de afhandeling van een klacht wordt doorverwezen naar de onafhankelijke Geschillencommissie Zorg die is ingesteld door o.a. brancheorganisatie Actiz.

 

Zorgpartners gebruikt cookies.

Wij gebruiken cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren, het webverkeer te analyseren en voor marketingdoeleinden. U kunt hieronder aangeven welke cookies u wilt accepteren. Wilt u meer informatie hierover, klik dan hier voor ons privacyreglement.

Functioneel
[2]
  • Analytische cookies

    Zorgpartners Midden-Holland gebruikt analytische cookies voor het beheer van webstatistieken. Zo kunnen wij zien hoe vaak de website wordt bezocht en hoe bezoekers de website gebruiken. Op basis daarvan kunnen wij onze website verbeteren. Deze cookies bewaren geen persoonsgegevens en zijn dus niet aan een individu te koppelen.

  • Inlog cookies

    Zorgpartners Midden-Holland gebruikt inlog cookies zodat eigen medewerkers en geautoriseerde personen veilig kunnen inloggen op de systemen die gekoppeld zijn aan deze website.

Analytisch
[1]
  • Google Analytics

    Zorgpartners Midden-Holland gebruikt analytische cookies voor het beheer van webstatistieken. Zo kunnen wij zien hoe vaak de website wordt bezocht en hoe bezoekers de website gebruiken. Op basis daarvan kunnen wij onze website verbeteren.

Marketing
[1]
  • Facebook

    Zorgpartners Midden-Holland gebruikt marketing cookies. Zo plaatsen wij advertenties op Facebook en Instagram ten behoeve van de arbeidsmarktcommunicatie. Met marketing cookies kunnen externe partijen online advertenties op andere websites afstemmen op uw interesses. Dit gebeurt overigens pas als u deze cookies accepteert.

cookie instellingen aanpassen